کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316302 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون جدید اپل می‌تواند با رزولوشن 1080p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند

بررسی دقیق فرم‌ور بلندگوی هوشمند هوم‌پاد، جزئیاتی در مورد قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه در آیفون جدید ارائه می‎دهد.
انتظار می‌رود آیفون‎های جدید شرکت اپل، در ماه آینده عرضه شود یا حداقل امیدواریم که کوپرتینویی‌ها به سنت سالانه خود برای معرفی گوشی‎ آیفون پای‌بند باشند. آنچه در مورد آیفون‌های جدید هیجان‌انگیز به‌ ‏نظر می‌رسد، نمایشگر بهتر و بدون حاشیه و دوربین قدرت‏مند است.

آیفون  جدید اپل می‌تواند با رزولوشن 1080p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند

مدتی پیش، مشخص شد آیفون ۸ می‌تواند ویدئوهایی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به ثبت برساند. اکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با قابلیت‌های دوربین این مدل فاش شده است. در توئیت منتشرشده توسط یک توسعه‌دهنده برای سیستم‌عامل iOS به نام گیلرمه رامبو، اشاره شده است که آیفون جدید اپل می‎تواند با رزولوشن Full HD و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

گیلرمه رامبو، این اطلاعات را با بررسی دقیق فرم‌ور منتشرشده از بلندگوی هوشمند هوم‌پاد اپل به ‎دست آورده است. البته، این تمامی توانایی آیفون ۲۰۱۷ اپل نیست؛ زیرا فیلم‌برداری با رزولوشن Full HD و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه تنها به دوربین اصلی محدود نخواهد ماند و به‏‌نظر می‌رسد که دوربین سلفی نیز می‌تواند چنین ویدئوهایی به ثبت برساند.

البته اینکه به فیلم‌برداری با چنین نرخ فریمی در گوشی آیفون خود نیاز دارید یا خیر؛ به استفاده شما از آیفون جدیدتان بستگی دارد. با این‏‌حال، اگر به دنبال فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ 240 fps هستید؛ می‌توانید اطمینان داشته باشید که آیفون پرچم‎دار جدید اپل از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه، تنها به آیفون ۸ محدود خواهد بود یا دو آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس که همراه آیفون ۸ عرضه می‌شود هم از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد. با این‏‌حال در گذشته، نسخه «پلاس» آیفون‌های اپل با قابلیتی همراه شده است که در نسخه عادی آن، ارائه نشده بود؛ به همین جهت، شاید این قابلیت تنها برای یکی از مدل‌های جدید آیفون اپل در نظر گرفته شده باشد. 

شرکت اپل، هنوز تأیید نکرده است که آیفون‌های ۲۰۱۷ چه زمانی معرفی خواهد شد؛ با این‌‏حال، انتظار می‌رود تا پایان ماه جاری میلادی، جزئیات بیشتری از زمان معرفی دقیق آیفون‌های اپل و مشخصات‌ فنی هر مدل ارائه شود. همان‏‌طور که گفته شد، اپل احتمالاً سه آیفون جدید عرضه خواهد کرد که آیفون ۸ یکی از این مدل‏‌ها است؛ دو آیفون دیگر یعنی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس از مشخصات سخت‎افزاری قدرت‏مند و البته طراحی مشابه مدل‌های ۲۰۱۶ بهره می‏‌برند و به عنوان نسخه ارتقاءیافته آیفون ۷ در کنار آیفون ۸ و با قیمت کمتر، به فروش خواهد رسید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38230 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/20 تعداد مشاهده: 1591
سافت گذر